środa, 23 lipca 2014

Lato, trwaj jak najdłużej!

Lato to bardzo niezwykły czas, nie tylko ze względu na pogodę, która w tym roku rozpieszcza nas do granic. W okresie wakacyjnym zdecydowanie dalej mi do komputera i o ile upały nie doskwierają zbyt mocno - spędzamy na dworze tyle czasu ile to możliwe. Tegoroczny środek lata wybitnie sprzyja również refleksjom, głównie nad upływającym czasem.
Patrzę na swoją niespełna trzyipółletnią Córkę i nie mogę wyjść z podziwu jaka jest już duża, jak bardzo usamodzielniła się na przestrzeni zaledwie kilku miesięcy. Lipiec i sierpień są dla mnie szczególnym okresem zamykającym pewien ważny etap w naszym życiu. Od września moje dziecko wyrusza do przedszkola - jestem pełna obaw a jednocześnie przepełnia mnie duma. Targają mną przeróżne emocje, które staram się wyciszać na różne znane mi sposoby. We wspólną podróż wyruszamy pod koniec tygodnia i jest to dla nas zdecydowanie najlepsze lekarstwo z możliwych.

Mimo całego uwielbienia do Was, mam nadzieję, że nie będziemy miały czasu tęsknić. ;) Podczas naszej nieobecności możecie podglądać nas na instagramie.
Wracamy z początkiem sierpnia!

Do napisania!



4 komentarze: