wtorek, 28 października 2014

Mikołajki blogerek - losowanie.

Ten pomysł narodził się w mojej głowie już rok temu.
Wtedy nie podjęłam się jego realizacji, bo wydawało mi się, że zwyczajnie nie dam rady ogarnąć tematu. Teraz myślę sobie, że jeśli wydaje mi się, że sobie z czymś nie poradzę, to mam rację - wydaje mi się. ;)

Tym sposobem na fan page'u naszego bloga już we wrześniu pojawił się plakat informujący
Mikołajkowej wymianie prezentów dla dzieci.
Chęć udziału w akcji zgłosiło trzynaście super mam. Nie każdą z Was kojarzę, niestety. Mam jednak nadzieję, że dzięki tej akcji oprócz dawania radości dzieciom, będziemy miały okazję do bliższego poznania się.

Dwie osoby zostały przydzielone z marszu ze względu na pobyt za granicą, a co za tym idzie wygodniejszą i tańszą formę wysyłki. Reszta osób wzięła udział w losowaniu przez moją małą Elfią pomocnicę, która w pocie czoła pracowała dziś od samego rana miętosząc papierki w pudełku. Ja już wiem. Zaraz dowiecie się i Wy.


Przed podaniem wyników jeszcze tylko krótkie info ode mnie.
Mimo, iż informacja o tym z kim jesteście w parze jest jawna, proszę Was abyście nie kontaktowały się ze sobą, jeśli faktycznie nie zachodzi taka potrzeba. Wszystkie preferencje prezentowe danego dziecka i inne niezbędne informacje zostaną Wam przesłane mailem jeszcze dziś. Upominki mają być niekonsultowaną niespodzianką. Proszę nie podsyłać sobie linków z ubraniami, gadżetami, zabawkami 'do wyboru'. Nie konsultujcie swoich decyzji, to ma być niespodzianka od Was, nie od rodziców. ;)

Bardzo ważne abyście wysyłały paczki zarejestrowane aby w razie zaginięcia przesyłki sprawdzić jej stan i ewentualnie wyciągnąć konsekwencje od przewoźnika. Nie tak dawno pierwszy raz wysłałam przesyłkę niezarejestrowaną i nie dotarła do adresatki. Piszę o tym dlatego, że w grę wchodzą dzieci, nie możemy dopuścić aby któreś z nich zostało bez świątecznego prezentu. :)

Mam nadzieję, że wszystko już wiecie. W razie jakichkolwiek wątpliwości czekam na Wasze wiadomości na blogu, fan page'u i mailu: oliskowo@gmail.com

No. To już! :)


Na zakup prezentu dla dziecka z naszej pary mamy miesiąc, a więc wystarczająco dużo czasu na to aby się z nim 'zapoznać'.

Umowny termin wysłania paczek to 24.11-30.11.2014r
generalnie biorąc pod uwagę organizację instytucji pocztowych w okresie przedświątecznym - im wcześniej tym lepiej. Tak aby prezent każdego dziecka dotarł do Mikołajek. 

Miłej zabawy!

4 komentarze: